Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Digitální elektronický hudební syntezátor s analogovým řízením pro platformu Eurorack
Klecl, Martin ; Číž, Radim (oponent) ; Schimmel, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce seznamuje s tématem digitálního zpracování zvuku u modulárních syntezátorů a s návrhem digitálního oscilátoru pro platformu Eurorack. Úvod teoretické části se věnuje popisu základních pojmů a prvků používaných u modulárních syntetizérů. Dále jsou rozebrány jednotlivé metody zvukové syntézy. Druhá část teorie se věnuje oboustrannému převodu mezi spojitou a číslicovou formou zvukového signálu a následnému digitálnímu zpracování pomocí DSP procesorů, se zaměřením na architekturu ARM. Praktická část práce je věnována návrhu digitálního oscilátoru, který slouží ke generování periodických průběhů bez aliasingového zkreslení. Modul dále umožňuje několik druhů modulací, nelineární tvarování vln a disponuje několika vstupy pro připojení řídících napětí nebo externích zvukových signálů.
Tvorba zvuku v technologii VST
Švec, Michal ; Schimmel, Jiří (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou digitální zvukové syntézy. Jejím hlavním úkolem bylo navrhnout a implementovat nový zvukový syntezátor. Vytvořený nástroj využívá různé přístupy k syntéze zvuku, proto je ho možné označit jako hybridní. Návrh nástroje byl inspirován existujícími audio syntezátory. Pro implementaci byl zvolen jazyk C++ a technologie VST od společnosti Steinberg. Jako rozšíření byl navržen a realizován modul, který dokáže zpracovat hlasový nebo textový vstup a na jeho základě vytvořit MIDI soubor, který je možné pomocí syntezátoru interpretovat. Pro tento modul je použitý jazyk Python. K vytvořenému syntezátoru vzniklo i jednoduché uživatelské rozhraní.
M-lizer
Woska, Aleš ; Kofroň, Jan (vedoucí práce) ; Malý, Jakub (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vývoje programového zvukového syntetizéru nad platformou .NET. Cílem je vytvořit programový nástroj, který z MIDI dat vytvoří data, která mohou být přímo předaná zvukové kartě, nebo podobnému zařízení, a být přehrána na výstupním zvukovém zařízení s důrazem na věrohodnost zvukového výstupu. Vytvořený zvuk by se tedy měl co nejvíce podobat zvuku skutečných nástrojů. Dalším cílem je vytvořit návod, jak psát programový zvukový syntetizér podporující technologii VST.
Digitální elektronický hudební syntezátor s analogovým řízením pro platformu Eurorack
Klecl, Martin ; Číž, Radim (oponent) ; Schimmel, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce seznamuje s tématem digitálního zpracování zvuku u modulárních syntezátorů a s návrhem digitálního oscilátoru pro platformu Eurorack. Úvod teoretické části se věnuje popisu základních pojmů a prvků používaných u modulárních syntetizérů. Dále jsou rozebrány jednotlivé metody zvukové syntézy. Druhá část teorie se věnuje oboustrannému převodu mezi spojitou a číslicovou formou zvukového signálu a následnému digitálnímu zpracování pomocí DSP procesorů, se zaměřením na architekturu ARM. Praktická část práce je věnována návrhu digitálního oscilátoru, který slouží ke generování periodických průběhů bez aliasingového zkreslení. Modul dále umožňuje několik druhů modulací, nelineární tvarování vln a disponuje několika vstupy pro připojení řídících napětí nebo externích zvukových signálů.
M-lizer
Woska, Aleš ; Kofroň, Jan (vedoucí práce) ; Poch, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vývoje programového zvukového syntetizéru nad platformou .NET. Cílem je vytvořit programový nástroj, který z MIDI dat vytvoří data, která mohou být přímo předaná zvukové kartě, nebo podobnému zařízení, a být přehrána na výstupním zvukovém zařízení s důrazem na věrohodnost zvukového výstupu. Vytvořený zvuk by se tedy měl co nejvíce podobat zvuku skutečných nástrojů. Dalším cílem je vytvořit návod, jak psát programový zvukový syntetizér podporující technologii VST. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
M-lizer
Woska, Aleš ; Kofroň, Jan (vedoucí práce) ; Malý, Jakub (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vývoje programového zvukového syntetizéru nad platformou .NET. Cílem je vytvořit programový nástroj, který z MIDI dat vytvoří data, která mohou být přímo předaná zvukové kartě, nebo podobnému zařízení, a být přehrána na výstupním zvukovém zařízení s důrazem na věrohodnost zvukového výstupu. Vytvořený zvuk by se tedy měl co nejvíce podobat zvuku skutečných nástrojů. Dalším cílem je vytvořit návod, jak psát programový zvukový syntetizér podporující technologii VST.
Tvorba zvuku v technologii VST
Švec, Michal ; Schimmel, Jiří (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou digitální zvukové syntézy. Jejím hlavním úkolem bylo navrhnout a implementovat nový zvukový syntezátor. Vytvořený nástroj využívá různé přístupy k syntéze zvuku, proto je ho možné označit jako hybridní. Návrh nástroje byl inspirován existujícími audio syntezátory. Pro implementaci byl zvolen jazyk C++ a technologie VST od společnosti Steinberg. Jako rozšíření byl navržen a realizován modul, který dokáže zpracovat hlasový nebo textový vstup a na jeho základě vytvořit MIDI soubor, který je možné pomocí syntezátoru interpretovat. Pro tento modul je použitý jazyk Python. K vytvořenému syntezátoru vzniklo i jednoduché uživatelské rozhraní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.